Reklamace a vrácení zboží
Vrácení ZBOŽÍ
Zboží můžete bez udání důvodů vrátit do 14.dní na adresu Českou poštou (stačí zasílat jako Doporučené psaní):
IndickeSaty.cz
Michal Tomeš
Palackého 736
Litovel
784 01
NEBO můžete Zásilkovnou, pobočka:
Levná móda Adélka
Litovel, Palackého 882
Kontaktní údaje pro Zásilkovnu:
IndickeSaty.cz
Michal Tomeš
605825872
info@indickesaty.cz
Do objednávky vždy připojte číslo účtu, na který mám poukázat vrácenou částku. Vrácení zboží ulehčíte, dáte-li mi o tom vědět.
Výměna ZBOŽÍ
Nesedí to? Netrefili jste se do dárku? To vůbec nevadí! Vyměním rád a zdarma. Stačí napsat, jaké zboží byste rádi na výměnu a já ho pro Vás rezervuji - a jakmile se vrátí zboží od vás, všechno to spočteme a dořešíme případné přeplatky či nedoplatky :-)
Adresu na vrácení najdete nad tímto odstavcem.
Reklamace ZBOŽÍ
Snažím se, abych z Indie a Nepálu dovezl zboží té nejvyšší kvality. Nabádám výrobce a prodejce, aby vše kontrolovali a třídili. Ačkoli se daří vybírat tu nejlepší jakost, může se stát, že nám něco uteče. Je ovšem třeba rozlišovat, co je u oblečení z orientu důvod k reklamaci a co je běžnou součástí indických šatů.
Všeobecně nelze u oblečení z Indie a Nepálu reklamovat (z důvodu způsobu výroby a místa vzniku):
- drobné nesrovnalosti v tisku (například rozmazaný chobot jednoho slona na slonových šatech, drobný barevný flíček v designu)
- nedostřižené nitky ve švech (může se stát, že šaty mají ve švech lezoucí drobné nitky)
- drobné dírečky a nedostatky látky (některé šaty se šijí z recyklovaných materiálů - sárí - kde není možné toto zcela eliminovat)
- vůni (subjektivní zápach). Zboží je vyráběno v Indii - cokoli z Indie je Indií voňavé.
- asymetrický střih (může se stát, že některé šaty jsou jinak ušité než jiné ve stejném designu - to je dáno ruční výrobou a místem)
- postupnou ztrátu barev (může se stát, že častým praním barvy postupně slábnou)
- běžné opotřebení šatů způsobené nošením
- vady způsobené nesprávnou péčí
Je-li vada drobná, těžko postřehnutelná v běžném nošení, zpravidla to není důvod k reklamaci.
Samozřejmě vady zřejmé a na první pohled viditelné jsou bezpochyby důvodem k oprávněné reklamaci.
Zboží k reklamaci zašlete na adresu viz nahoře.